.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چند خبر از شبکه طبرستان

در انتهای بیهودگی در استودیوی صدای طبرستان تهیه و پخش می شود.

نمایش « در انتهای بیهودگی» کاریست از لیلا تورانی به تهیه کنندگی علی دنیوی ساروی که با هدف اطلاعاتی و آموزشی و موضوع اجتماعی در 3 قسمت 30دقیقه ای از صدای شبکه طبرستان تهیه و پخش می شود.
این نمایش 90 دقیقه ای زندگی منيژه زني تنها كه از شرايط زندگی و كاري خود به ستوه آمده را به اجرا در می آورد. دراین نمایش، منیژه برآنست تا از همسر معتادش (داود) كه به اعتقاد وي مسبب اصلي نابساماني و گرفتاريهاي اوست با انجام يك سرقت حساب شده، انتقام بگیرد؛ و در تدارك و اجراي مقدمات این نقشه ماجراهای شنیدنی اتفاق می افتد که شنیدن آن خالی از لطف نیست.
به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مازندران، رضا اخروی نویسندگی و سامی یوسفی صدابرداری این نمایش را برعهده دارند. مبین بوی افراز و سعید نعمتیان افکتور این نمایش هستند و همچنین لیلا تورانی، همدم رزاقی، نرگس موسی پور، مهدی رضایی، مبین بوی افراز، مائده باقری، رضا اکبری، ابوالفضل شانه بندپور، رضا اخروی، سعید نعمتیان با بازی خود این نمایش را به اجرا درآوردند.



معاون فنی صداوسیمای مازندران منصوب شد

بهرام حمیدی مدیرکل صدا وسیمای مازندران، درمراسم معارفه معاون فنی مرکز که باحضور معاونین و مدیران مرکز درسالن کنفرانس برگزارشد، ضمن قدردانی از تلاش قابل تحسین مهندس بازاری در دوران تصدی سرپرستی معاونت فنی مرکز، به سوابق درخشان و توانمندی بالای مهندس بخشی در مرکز تبریز اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی همه همکاران و کارکنان، ضامن رشد و تعالی سیستم خواهدبود.
وی درپایان خواستار تلاش و پیگیری ایشان در دریافت جذب بودجه استانی و سازمانی و همچنین ساماندهی موافقت نامه های عمرانی شد.
گفتنی است: درپایان این مراسم بهرام حمیدی مدیرکل صداوسیمای مازندران، با اهداء حکمی مهندس عباس بخشی بوئینی را به سمت معاون فنی مرکز منصوب کرد.


شونیشت درشبهای سیمای طبرستان

« شونیشت»که به زبان فارسی به معنی شب نشینی است، عنوان برنامه ترکیبی نمایشی است از فردین بیطرف و به تهیه کنندگی سید مرتضی میرشفیعی لنگری که با هدف سرگرمی و تفریحی وموضوع اجتماعی در 60 برنامه 60 دقیقه ای به صورت زنده از سیمای شبکه طبرستان تولید وپخش می شود.
جنگ شبانه شونیشت با آیتم های چون: کارشناس، مازرونی حال، یادایام، شمه سره، دوربین مخفی، موسیقی محلی، مسابقه و نمایش یارجان وبرارجان از شنبه تا چهارشنبه هرهفته در شب های زمستان، ساعت 21 الی 23 مهمان خانه های هم استانیهای مازنی می شود.
دیگرعوامل دست اندرکار این برنامه عبارتنداز:
نویسنده: فرهاد بیژنی تصویربردار استودیو: فتاح رحیمی، مجید مشایخی فر، محمدرضا منفرد تصویربردار پرتابل: فتاح رحیمی صدابردار: نصراله جمالی گزارشگر: هومن صادقی
نورپرداز: مجید مشایخی فر تدوینگر: فرشاد رضایی مجری: قاسم عبداللهی دستیار تهیه: مرتضی وحدانی منشی صحنه: آناهیتا احمدنژاد دستیار فنی: حمید جمالی بازیگران: ارسلان مهدوی، سعید سلیمی
کارگردان بخش نمایش: بهزاد شاهنده مباشر تهیه: سیداسماعیل محمدی، فاطمه بیژنی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.